close
تبلیغات در اینترنت
63 راهکار برای پیاده سازی حجاب در جامعه

درحال بارگذاری ....
سخـن روز
تازه ترین مطالب حریم آسمانی
جایگاه قرار گیری تبلیغات بنری
تبلیغات در حریم آسمانی
نمایش موضوعات



63 راهکار برای پیاده سازی حجاب در جامعه

پست شماره 359
63 راهکار برای پیاده سازی حجاب در جامعه
موضوعات این مطلب :
مطالب تولیدی
,
مقاله
,


مقدمه: مدت ها بود وظیفه ای در وجودم احساس میکردم که این احساس مرا وادار به شروع وادامه دادن مقاله ای میکرد که هم اکنون جمع بندی شده و در ادامه ارائه خواهد شد و با توجه به علاقه ام به این که وضع حجاب در جامعه و یا لا اقل در شهر خودمان اصلاح شود روزی در همایش حجاب دانشگاه اصفهان شرکت کردم و در آنجا با چندی از مسولین آشنا شدم احساس میکنم مسولین با جزء هایی که جمعا منجر به هدف میشوند آشنایی نداشته و یا ساده از روی آن میگذرند و یا سرمایه گذاری روی آنها نمیکنند مدتی جمع آوری و جمع بندی مطالب را رها کرده بودم سرانجام تصمیم به تکمیل و جمع بندی گرفتم امیدوارم که از مطالب ارائه شده خوشتان آید و آن ها را به کارگیرید و در راستای عملی کردن آن ها اقدام نمایید.                              به یقین توفیق از جانب خداست پس از او توفیق میطلبم
نكته مهم : هرجا نام دبيرستان برده شده منظور نظام قديم درسي است( 5 سال دبستان- 3 سال راهنمايي- 3 سال دبيرستان- 1 سال پيش دانشگاهي)
1-) در تمامي دانشگاه ها و دبيرستان ها و ادارات دولتي بايد چادر الزامي باشد اين باعث مي شود كه زنان و دختران چادر را تجربه كنند و دريابند كه بسياري از تصوراتشان در رابطه چادر غلط بوده است.مکررا دیده شده که دختران به واسطه ی الزامی بودن چادر در دانشگاه آزاد آن را تجربه کرده و در یافتند که تصوراتشان غلط بوده( و چادر آن قدر ها هم بد نیست ) و گاها دختران پس از برداشتن چادر در همان شرایط قبلی متوجه تفاوت ها میشدند و متوجه میشدند که چادر حافظ آن ها در برابر نگاه های حرام بوده و تصمیم به دوباره چادری شدن میگرفتند.
2-) تعريف صحيحي از حجاب كامل ارائه شود به نحوي كه همه ي دختران در سال دوّم دبيرستان دريابند كه اگر بخواهند حجاب كاملي داشته باشند چگونه بايد خود را بپوشانند و اين تعريف بايد مطابق قرآن و روايات باشد و انذارهايي كه به بد حجاب ها در قرآن و احاديث داده شده نيز به دختران گوش زد شود  و دشمنان عفاف و حجاب ايران را به دختران بشناساند و آنها را متوجه مادر حقيقي شان يعني حضرت زهرا(س) نمايد. ( علت اين كه گفته شد سال دوّم دبيرستان اين است كه ظاهرا در اين زمان دختران به دنبال تغيير كردن مي باشند)
3-) دختران زيادي به واسطه ي اردوهاي جنوب (راهيان نور) محجبّه شده‌اند كه علّت اصلي آن نيز جو اين اردوها و سخنان روحانيون كاروان مي باشد. پس بايد سه عمل انجام داد
1)    گسترش اردوهاي راهيان نور براي همه ي دختران است. البته نحوه ي گسترش هم بسيار مهم است بايد كه دبيرستان هاي دخترانه‌اي كه در آزمون تعيين سطح سال دوّم دبيرستان رتبه ي 1 الي 20 را مي آورند دختران آن دبيرستان ها به صورت رايگان و دلخواه به اردو برده شوند( اين رايگان بودن يك جاذبه براي انجام و پذيرش عمل مي باشد و جمعيت حدود 2000= 100 × 20 خواهد بود)
2)    انتخاب روحانيوني كه مطالب حجاب را به خوبي آموخته‌اند و به خوبي مي توانند ارائه دهند.
3)    به آن ها گفته شود كه حتي اگر تمايل به چادر به سر كردن نداريد يك چادر در كيف خود بگذاريد (زيرا احتمال تغيير تحول در طول سفر وجود دارد)
نكته : دختران در نوجواني شور و هيجان دارند و با اين اردوها مي توان آن را تخليه كرد.
 4-)به جاي اين كه نيروي انتظامي چهره اي بد از خود در جامعه نشان دهد چهره‌اي از خود نشان دهد كه دختران گمان ببرند نيروي انتظامي
1)    خدمت رسان به آنها
2)    ضامن امنيت و آرامش آنها است.
يكي از راهكارهاي اين امر يك آگاهی است که انها نباید نسبت به هیچ دختری بی ادبی کنند اما به انها تذکر دهند و جزوات کوچکی که میگوید کجای قرآن حجاب امده و به سوالات بد حجاب ها پاسخ میدهد(و به طور کلی انها را اگاه میکند) به آنها داده شود و در دستور کار خود  تذكر دادن به پسران مزاحم و خودروهاي سرگردان و حتی دستکیری آنهارا قرار دهند .
حداقل دو نفر از دختران گفتند: اخلاق نامناسب افراد با بدحجاب ها ما را بيش تر متنفر نسبت به چادر مي كرد. پس نيروي انتظامي با افراد و به خصوص بدحجاب ها بايد رفتار مناسب داشته باشد.
نكته 1 : منظور من از پسر مزاحم، پسري است كه به دنبال دختري به راه افتاده و دختر از اين بابت ناراحت است و يا خودروهاي مزاحم سرگردان كه بايد به اشد مجازات برسند.
نكته 2 : اگر دختر و پسري با هم در خيابان در حال حركت و صحبت اند حتي اگر به نظر مي رسد نا محرم باشند نيروي انتظامي مثبت انديش باشد و بگويد انشاء ا... با هم همسر مي باشند زيرا هر گونه دخالت باعث منفور شدن نيروي انتظامي است.
5-)در ضمن خانواده ها نيز از اعتراض و عيب گرفتن به حجاب دخترشان بپرهيزند و سعي نكنند چادر را به او تحميل كنند ( چون به عكس عمل مي كند و امكان دارد دختري با وجود تمایل به محجبه شدن از روي لج بازي بدحجاب بماند)خانواده ها باید دختران خود را به صورت غير مستقيم محجبه كنند و البته دولت هم از طريق 3 روش اول به خانواده‌ها ياري رساني كند.
6-) تغيير ظرفيت هر رشته در دانشگاه : آيا به نظر شما دختري كه مهندسي عمران است مي تواند در ساختمان مانند پسري كه رشته عمران است عمل كند؟ آيا مي تواند از پله هاي ساخته نشده بالا رود و با كارگران ( كه از نژادهاي مختلف و با سن هاي متفاوت اند) سر و كلّه بزند؟ حال بالعكس آن : آيا پسران را مي توان در رشته هايي نظير طراحی مد و لباس زنانه ثبت نام نمود؟
يكي از علّت هاي فساد اين است كه ما در جامعه خود هر کس را در رشته مناسب خود نمي گذاريم و اين باعث تلف شدن عمر افراد و سوختن استعداد آنها  و به فساد كشيده شدن جامعه مي شود.
ظرفيت هاي دانشگاه ها بايد به اين طريق انتخاب شوند : 1-) سوال پرسيدن در رابطه ي افراد مخاطبان هر رشته و مطلوب آنها 2-) نگاه كردن به ميزان موفقيت درصدي دخترها و پسرها در آن رشته
مثال1 : در رشته پزشكي
1-) چند درصد بيماران عمومي ما زن هستند؟ مثلا 60 درصد
2-) دختران در عرصه پزشكي چند درصد موفق بوده اند؟ حدوداً موفقيت آنها با پسران برابر است.
نتيجه: با توجه به موفقيت يكسان هر دو گروه بايد 60 درصد پذيرش پزشكي براي دختران باشد و 40 درصد براي پسران باشد.
مثال 2 : در رابطه رشته عمران :
1)    چند درصد كارفرمايان مهندسين مرد را ترجيح مي دهند؟  جواب :حدوداً همه ( البته بايد دقت داشت كه ممكن عده اي براي سو استفاده ( مالي و غيره ...) نيروي كاري زن را ترجيح دهند كه بايد از آن ها صرف نظر كرد چون همين افراد باعث فساد مي شوند)
2)    آيا دختران به اندازه پسران در اين رشته موفق اند؟ جواب: يك هزارم
نتيجه : 99.999 در صد پذيرش عمران بايد از پسران باشد. يا اين كار آمار افراد شاغل كه كار را به خوبي بلد مي باشند افزايش خواهد يافت و از تباهي جامعه كاسته خواهد شد.
7-) مديريتي فراگير بر مراكزي كه دروس مربوط به خانم ها مثل تربيت فرزند- شوهر داري – خانه داري – مديريت اقتصادي خانواده را ارائه میدهند حاکم کنید با اين كار دختران به جاي نشان دادن ظاهر خود مي توانند هنر و استعداد خود را به ديگران نشان دهند و همچنين اضافه وقت خود را پر كنند.
منظور از مديريت فراگير: اين دروس در تمامي كتاب خانه هاي بزرگ و سالن هاي همايش در دانشگاه و خانه هاي جوان و باغ هاي بانوان ارائه شود و در دبيرستان ها و دانشگاه و در كتابخانه تبليغ آن زده شود به گونه اي که فرد با رفتن به كتابخانه از زمان همايش هايي كه در باغ بانوان برگذار مي شود، آگاهي يابد و بلعكس ( منظور اين است كه هر مركز تبليغ ساير مراكز نيز نصب نمايد تا به دختران اطلاع رساني شودو افراد به سمت افزایش مهارت ها دعوت شوند و در این مراکذ دروس مفید برای دختران ارائه شود).
8-)در سطح شهر فروشگاهايي تحت عنوان حجاب و يا عفاف تاسيس گشته اند از فروشگاه ها بايد حمايت كرد، و حمايت مي تواند از طريق معافيت از ماليات و يا تخفيف مالياتي باشد در ضمن وزارت ارشاد نيز يك فروشگاه بسيار بزرگ حجاب و عفاف تاسيس نمايد و انواع چادرهاي سطح كشور و انواع مقنعه ها و مانتوها را ارائه دهد و نمايندگي نيز بپذيرد و به نمايندگي هاي خود تخفيفي بدهد كه باعث افزايش سود اين شغل و تشويق شدن اين دسته از فروشندگان بشود والبته بايد از مراكز مختلف مثل هئيت هاي بزرگ و دانشگاه ها براي شركت در اين امر دعوت به عمل آيد وتسهیلاتی در اختیار انان قرار داده شودتا انها اقدام به تاسیس فروشگاه عفاف و حجاب کنند وباید تخفیف ویژه به دانش اموزان و دانشجویان داده شود(تا این ارزانی انها را به این سمت بکشاند تا حتی اگر چادری نیستن یک چادر بخرند)این فروشگاه ها باید تحت حمایت ایده ای دختران دانشجو و زنان جامعه باشد به این منظور جشنواره ای برای این که افراد محصولات ابتکاری خود را ارائه دهند بر گذار کنید و از دانشگاه ها طراحان مد و لباس و زنان جامعه دعوت به عمل اورید
فروشندگان نيز زنان محجبه و خوش اخلاق و خوش برخود باشند كه مشتري را تحويل بگيرند)، و البته اين فروشگاه مي توان درون دانشگاه ها و كتاب خانه باشد اما به نظر مي رسد. اگر اين فروشگاه ها در سط جامعه باشدند بازده بيشتر مي خواهند داشت.
9-)در سطح شهر تابلوهايي جهت فرهنگ سازي نصب شده است روي بعضي از آن ها برای يك دوره به مردم اين نكته گوش زد شود: ضرب المثل خواهي شوي رسوا همرنگ جماعت شو غلط است . البته عكس مربوط به آن هم باعث اهانت به جماعت نشود( چون اين كار باعث منقور شدن تبليغ مي شود). و تبليغاتي هم در راستاي تغيير كردن در سطح شهر ( همان تابلوهاي فرهنگ سازي زده شود) مثل : سعي كنيد از دانه گل بودن به گل بودن برسيد ( همراه با عكس كه گلي بسيار شاداب و زيبا را نشان مي دهد) اين دو كار غير مستقيم ياري رسان شما خواهد بود و البته با كمي فكر كردن جملاتي زيباتر هم و تاثير گذارتر هم مي توان يافت ).
10-)سمت و سوي معنوي به جوايز بدهيد.
مسابقات مختلف ورزشي – فرهنگي – هنري و علمي و      مذهبي به صورت گسترده براي دختران دبيرستاني و دانشگاهي  بگذار كنيد. به برندگان اردوهاي راهيان نور هديه  دهيد با اين كار دختران هم تشويق و هم هدايت مي شوند.
11-) مطالبي در رابطه عقايد مكتب فمنيسم – هزينه هاي حاصل از فساد و فحشا و خود فروشي در جهان گفته ي مشاور امور خارجه آمريكا ( در گذشته) مبني بر اين كه : تا هنگامي كه در خيابان هاي تهران چادري هست اميد به ايران نداريم و گفتن مطالبي در رابطه با امامي كه ما او را گم كرده ايم، ودر ياد او نمي باشيم و مظلوميت آن حضرت در دوره ی دبیرستان زده شود .)
بهتر است اين مطلب در سال دوم يا سوم دبيرستان و یا پیش دانشگاهی زده شود همچنین زيان هاي دوست ناهمجنس داشتن زده شود ( اين ها حقايق جامعه اند و ما نبايدمانند كبك...)
نكته : ذكر مطالب حجاب و عفاف در كتاب ديني پسران برای انها سود آور ميباشد و در كتاب ها نظر انديشمندان غربي نيز زده شود.( در رابطه حجاب)
در ضمن مطالب جدید باید طی یک روندی که از لحاظ روانشناسی صحیح باشد در کتاب های دوم سوم و پیش دانشگاهی اورده شود
12-) يكي از مراسم هايي كه باعث تغيير معنوي در دختران است اعتكاف مي باشد. براي اين امر بايد دبيرستان ها و دانشگاها يكي از محل هاي ثبت نام اعتكاف باشند به نظر من روی دبیرستان ها و دانشکاه ها بیش تر میتوان مانور داد ( چون كه دختران دوم و سوم و پیش دانشگاهی و همچنین دانشجو ها در حال انتخاب ميسر مي باشند). و البته بر روي قيمت ها نظارت باشد و يا حتي وزارت ارشاد در امر كاهش قيمت و برگذاري مراسم اعتكاف ياري رسان مساجد باشد.
13-) يكي از عوامل مؤثر,سفر های زیارتی است بسيار خوب است اگر دختران به سمت اين مكانها كشانده شوند.
14-)پسران در سال دوم دبيرستان اردوي دفاعي دارند پسنديده است. دختران هم در سال دوم دبيرستان به اردوهاي راهيان نور بروند.( و البته از لحاظ باره زماني و جمعيتو هزینه، اين اردو دچار مشكل مي باشد).
15-)در كتاب به دختران گفته شود حتي براي يك بار هم كه هست چادر را برای یک بازه ی زمانی امتحان كنند ( احتمال علاقه مندي براي افراد وجود دارد) و البته گاهي در همين چادر به سر كردن, خانواده به دختران اعتراض مي كنند و ديده شده که اعتراضات نه تنها ضرری نداشته بلکه بعضا ترغیب کننده فرد به چادر نیز بوده است.
16-) يك نذر وجود دراد كه عده اي از دختران انجام داده اند و به نتيجه رسيده اند نذر كنند  در مدتي ( مثلاً از اول تا دهم محرم) چادر به سر كنند و خدا هم حجات آنها را بدهد.( دختران بعضاً به اين طريق چادري شده اند)
نکته:نکته شماره 13و 14را میتوان با ذکر یک مطلب در کتب در سی پیاده سازی کرد:یک ماه چادر به سر کنید تا متوجه اثار و برکات ان شوید.
17-) دستگيري خودروهايي كه مزاحم دختران اند و به دنبال سوار كردن دختران مي باشند باعث محبوبيت نيروي انتظامي در نظر دختران خواهد شد( به خاطر امنيت و آرامش و اخذ حقوق افراد) و همچنين باعث محبوبيت نيروي انتظامي در نظر مردان( به خاطر غيرت) خواهد شد و نيروي انتظامي بايد محبوب محجبه و بد حجاب ( به صورت كلي بايد محبوب جامعه ) باشد براي همين امر بايد رفتار زيبا، متين و بدور از مبارزه مستقيم با بد حجابي باشد. زيرا مبارزه ي مستقيم علاوه بر كار آمد نبودن باعث پسرفت و علاوه بر پسرفت باعث منفور شده نيروي انتظامي مي شود. اگر ارگاني خدمت رساني مردم ياشد اما به خاطر چند عمل منفور شود مردم  خدمت رسان بودن آن را باور نخواهند كرد.
18-) در درس ديني سال دوم و سوم از مزاياي چادر براي دختران گفته شود احاديثي كه حاكي از زيبايي چادراند گفته شود گفتن از حضرت زهرا(س) و تاجداران بهشتي- گفتن از ابهت شايسته خليفه خداروي زمين گفتن از اين كه چادري ها اضطراب از جانب وضع لباس خود ندارند( چون چادر لباس آنها را پوشانده ) و اين كه آناني سدي در برابر چشم هاي هوسي آلود ( كه به زن ديدگاه ابرازي دارند) دارند. اين خواسته و نا خواسته آرامش خانواده اي را برهم نمي زنند- به واسطه ي چادر مي توانن دست رد به سينه ي نا محرمان و بد دلان زد، و چادر جلوگيري مي كند از جلب توجه نامحرمان در چادر يك دختر همه را مي بيند اما هيچكس او را نمي بيند، در چادر مي توان احساس عزت و برتري و امنيت و وقار كرد، اين كه سختي هاي سر كردن آن گذرا اما لذت به سر كردن آن پايدار است نه ديگر از كسي متلك خواهيد شنيد و نه كسي به آن ها نگاه چپ  خواهد كرد – دختران را از ارزش زنان آگاه سازيد- در اين هياهو چه كساني باعث شادي امام زمان مي باشند.
19-)در سال دوم دبیرستان به دختران آگاهي بدهيد در این رابطه كه اگر نامحرمي ظاهر آراسته ي دختري را ببيدند و به گناه بيفتد آن دختر در گناه آن پسر شريك است ( بدون كم شدن از گناه پسر) خداوند حجاب را برای زن برگذیدهو خود یاری رسان میباشد و زندگي را بر آنان آسوده مي كند و آنان را از مشكلات بيرون مي آورد.
20-) كودكان را آماده ي حجاب كنيد
هنگامي كه مي‌خواهيد براي دختران دبستاني معلم انتخاب كنيد حجاب معلم هم يكي از نكته‌هاي مثبت معلم مي باشد كه ذهن بچه ها با حجاب آشنا مي شود و علاوه بر آن اين معلم با توجه به معتقد بودنش ممكن است به پرورش كودكاني مقيد, بپردازد.
21-) تقويت راهيان نور و اردوهاي جنوب
جنوب را پر از تبليغ هايي كنيد كه حجاب را اثبات مي كنند. مثال : اثبات از طريق قرآن – روايات عذاب هاي بدحجابان- پاداش افراد محجبه- احكام بدحجابي و نگاه به بدحجاب ها- سياست هاي غرب و گفته هاي آنان در رابطه حجاب و لزوم نابودي آن مكتب فمنيسم و ضررهاي بدحجابي براي ديگران- حجاب محدوديت است براي مردان و نه زنان چون زنان محجبه هيچ محدوديتي از جانب آن احساس نمي كنند دانشگاه مي روند به فراگيري علم و تدريس مي پردازند حضور فعال دارند و هيچ محدوديتي ندارند.
اين همه بدحجاب است من محجبه باشم چه سودي دارد- چرا ديده شدن تار مو اشكال دارد- چرا در نماز بايد محجبه بود( حتي اگر نامحرمي نيست) به زنان بگوييد كه حجاب محدوديت نيست. جملات تأثيرگذار شهدا را بنويسيد. 
 شهيد محمدرضا نور بهشت قبل از شهادت به دختري كه حجاب را رعايت نكرده بود گفت (در زمان جنگ ) خواهرم اين ها به خاطر ما و آسايش ما و دين ما مثل گل پرپر شده اند چرا حجاب را رعايت نمي كني ( آن دختر پس از فهميدن خبر شهادت شهيد نوربهشت تصميم به محجبه شدن گرفت چون واقعاً به علت رفتن شهدا پي برد) اين مطلبن نه تنها در اردوهاي راهيان نور نصب شود بلكه در كتابخانه ها و دانشگاه ها نيز نصب شود ( جمله ديگر : نامه شهيد علم الهدي به خواهرش در رابطه حجاب)
22-) يكي از مسابقات مي تواند : تئأتر شهادت حضرت زهرا باشد 10 گروه برتر به اردوي جنوب (راهيان نور) برده شود ( اين دستور به دبيرستان ها ابلاغ شود تا خود را آماده كنند) و البته دختران اين تئاتر را براي خانواده‌ها و ساير دختران دبيرستان اجرا كنند و گروه هاي برتر آن را در سالن هاي بزرگ براي شهروندان اجرا كنند.
23-) كتابخانه هابی كه در نزديكي مساجد قرار دارند در هنگام نماز 45 دقيقه تعطيل باشند.
24-) اگر كه دختران مطالب کتب حجاب را نمي خوانند لااقل خودتان بخوانيد و از ان استفاده کنید:
كتاب هايي نظير كتاب شهيد مطهري و كتاب هايي كه در رابطه با حجاب اند و ياکتاب هایی که به سوالات حجاب پاسخ داده اند را بخوانيد. نكات هدایت گر و شعارهاي آن را استخراج كنيد ( نكاتي كه به سئوالات جوانان پاسخ مي دهد و شعارهايي كه داراي زيبايي هستند)و آن ها را در كتابخانه ها – مساجد- دانشگاه ها نصب كنيد.
25-) مديران دبستان اگر افرادي متعهد باشند بسيار خوب است و مثلاً بگويند كه به دختراني كه فردا با چادر مي آيند جايزه مي دهيم و يا بگوييد كه دختران براي نماز فردا چادر به همراه بياوريد تا همه با هم نماز بخوانيم و در دبستان ها عكس آدم بزرگا با چادر كشيده شود و عكس فرشته و ملائكه نيز با حجاب کامل کشیده شود و براي دختران جشن تكليف و مراسم افطاري گرفته شود و عكس نيز گرفته شود (ازتك تك دخترهاي كوچك) و به تمامي دختراني که مكلف مي شوند چادر هديه شود.
26-) در خوابگاه ها چند دختر چادري با يك دختر بد حجاب باشد تا شايد تحت صحبت ها و دوستي آن ها با هم دختر بد حجاب نيز محجبه شود.
در تلويزيون افرادي كه مسلمان شده اند آورده شوند و نظر آن ها را در رابطه حجاب نماز و روزه پرسيده شود و همچنین اثبات حقانيت حجاب ( مطابق قرآن و روايات و سود هاي آن و ضررهاي بد حجابي ) در تلويزيون پخش شود.
27-) استفاده از پلاكارتهاي تبليغاتي
در سطح شهر جملات سازنده حجاب زده شود مثل : مطالب كوچك در رابطه با فمنيسم – نظر قرآن در رابطه حجاب كامل ( تفسير كوچك) – نتايج محجبه شدن ( سودها) و ضررهاي بد حجابي و زدن جملاتي كه گوياي آسان بودن محجبه شدن است- زدن جملاتي كه گوياي اين است كه چه كساني بد حجابي را به مملكت ما آورده اند و چه كساني طرفداران و حاميان بد حجابي اند و اين چه سودي براي آن ها دارد- مطالبي در رابطه با شهدا در پلاكارتها زده شود مثل جملات زیبا و حکیمانه  آنها و گفتن وضع بسياري از شهدا ( مثال: تعداد ... از شهداي اصفهان مجرد بودند و ...تعداد متاهل بودند اما انان هنگامي كه نام ميهن- وظيفه- ناموس به ميان آمد همه ي آرزوهای کم ارزش را رها كردند و برترین ارزو و هدف را برگذیدند و کشور را از نشانه های دشمن پاک نمودند.
در پلاكارتها مطالبي كه انديشمندان غربي نظير ويكتور هوگو و هيچكاك و ... در رابطه حجاب گفته (كه من چند تا آز آنها را مي دانم) نوشته شد چون كه براي عده اي نظر انديشمندان غربي حكم سند را دارد و به آن عمل خواهند كرد.
هيچكاك : در جوامع غربي چون زنان آزادتراند كم تر مورد كشش ميلي مردان اند و جوامع شرقي به علت پوششي كه دارند بيشتر مردان را به سمت خود مي كشانند.
ويكتور هوگو : بردگي در اروپا از بين نرفته و همچنان ادامه دارد و بر زنان تحميل مي شود. و نام آن فحشا است.
 مستر همفر ( جاسوس انگليستان) : يكي از نقاط قوت زنان مسلمان حجاب آنهاست كه باعث شده نفوذ فساد در آنها كمتر شود (یکی از علت های حمایت غرب از حجابی" title="بدحجابی" target="_blank">بدحجابینیز همین گفته ی مستر است آری آنها در فکر تضعیف جامعه ی اسلامی اند).
28-) تاسيس نهادهاي كه تشكيل شده از افراد آگاه و سخنور است براي پاسخگويي به سئوالات پيرامون حجاب و شماره آن نيز بروي پلاكارتها نوشته شود. و همچنين این افراد به دختران برای اصلاح شدن مشاوره دهند.
29-) جنگ و شهادت و خون و صحبت هاي شهدا را در تلويزيون ( در ايام خاص) بگذاريد .
30-) كلاس هاي آشنايي با امام زمان در محيط جامعه و به صورت همايش برگزار گردد، مثلاً 5 جلسه در يك سالن خوب و تبليغات آن در دانشگاه ( در مقابل سلف غذاخوري) و در كتابخانه ها زده شود.
31-) روحانيوني كه قرار است وارد محيط جامعه و دانشگاه بشوند بايد از یک فیلتر اخلاق رد بشوند و از لحاظ اخلاقي برتري نسبی داشته باشد كه اين در آزمون حضوري مشخص مي شود( در صورت صحيح برگزار شدن آزمون) اگر روحانيون بد اخلاق باشند جامعه را از اطراف خود پراكنده خواهد كرد – اما خوش اخلاق باشند جامعه گرد آن ها جمع خواهند شد و آنها علاوه بر خوش اخلاقي بايد ياري رسان به افراد باشند نه نا اميد كننده ي جامعه).
32-) در دبيرستان ها به دختران چادر هديه داده شود تا آن ها حتماً چادر نو داشته باشند و اگر روزی تصميم به محجبه شدن گرفتند پیش زمینه آن وجود داشته باشد.
33-) تفسير آيه 30 و 31 سوره ي نور و آيه 59 سوره احزاب به كتب دوره دوم دبيرستان اضافه شود.     ( در صورت امكان تمامي مطالبي كه تا كنون گفته ام به كتابها اضافه شود و یا به صورت كتابچه در آيد و به صورت رايگان در اختيار افرادي كه طالب شركت در آزمون آن مي باشند قرار گيرد و به نفرات برتر جايزه راهيان نور داده شود.)
34-) در صورت كمبود بودجه براي راهيان نور ابتدا دختران سال دوم و سوم و پيش دانشگاهي يكي از دبيرستان ها را به صورت رايگان به راهيان نور ببريد ( ويك روحاني مجرب هم براي آن ها بگذاريد ) مثلا اين دبيرستان مي تواند دبيرستان دخترانه امام صادق (ع) باشد (من احساس میکنم این دبیرستان گزینه ی مناسبی برای ازمایش است) و اگر این ازمایش جواب بدهد يعني جامعه ما از طريق برگذاری اردوهاي راهيان نور برای دبیرستانی ها قابل اصلاح است. و البته بايد پس از بازگشت تاثير اين اردو بر روي آن ها بررسي شود و آن ها را مقايسه با قبل از اردو كرد.( اين بررسي ها مي تواند 4 مرحله باشد.)
1-     دو هفته پس از بازگشت 2- یک ماه بعد از بازگشت  3- یک سال پس از بازگشت 4- سه سال پس از بازگشت
35-) آگاهي دادن دانش آموزان دبيرستاني از مكتب فمنيسم و بلاهايي كه به اسم دفاع از حقوق زنان و دختران بر سر آنان آورده اند اين جريان مي گويد هر موقعيت مردانه يك امتياز و هر موقعيت زنانه يك عقب مانده گي است و در غايب مرد بودن را بر زن بودن ترجيح مي دهند و اين جريان در تكاپوي رساندن زنان به مردان است، اين جريان با استفاده از ميل زنان و دختران به زيبايي آنان را دعوت به آرايش كردن ودر معرض عام گذاشتن خود دعوت مي كند و از چهره و صدا و اندام زنان ودختران براي افزايش جلب توجه و فروش محصولات در تبليغات سياسي و تجاري خود استفاده مي كنند و آنان نوع جديدي از تحقيرشخصيت و بندگي را براي زن به تصوير كشيده اند و مطابق اعلام رسمي256 ميليارد سود حاصل از تجارت سكس ، در جهان مي باشد كه اين ترجمان حقارت زنان در كشورهاي غربي و آمريكايي و بعضاً آسيايي مي باشد پس زنان ما نبايد به ايده هاي آن ها گوش دهند.زيرا آنان با ايده هاي خود عمق حقارت زن را به نمايش گذاشته اند وحرمت و كرامت ( مهم ترين دارايي و حق زنان) را زير پا گذاشته اند در حالي که زن به قدري با ارزش است كه اسلام گفته بايد همچون مرواريدي در صدف باشد تا مبادا كسي به او كوچكترين آسيبي برساند.
حجاب محروميت نيست بلكه آزادي از حقارت است بلكه مشتي بر دهان صهيونيسم است. يكي از مضرترين توافقات براي زنان، توافق جريان فمنيسم با دنياي سلطه و سرمايه داري بوده است، و اين دو جريان يا در برابر حقارت زنان سكوت مي كنند و يا اين كه زنان را به سمت خود سوق مي دهند. همواره در نظر بگيريد كه اسلام چه جايگاه رفيعي براي زن قائل شده است كه به او مي گويد چادر به سركن ( همچنين دري در صدف) پس بدانيد و بفهميد كه چادر چه تاج با ارزشي است تاجی که نشان دهنده ی بندگی خداست.
مطالب بالا را در كتاب ديني دوم دبيرستان بنويسيد و يا در صورت عدم توانايي آن را در كتابي به همراه مطالب ديگر بنويسيد و از آن مسابقه برگزار كنيد ( ثبت نام دريافت كتاب در دبيرستان و رايگان باشد و تعداد جوايز هم زياد و راهيان نور باشد).
36-) مديران دبيرستان ها دعوت به برگزاري مراسم دعا و قرآن خواني و دعوت به برگزاري جلسات آموزش مباحث ديني با استدلال بشوند هم چنين مراسم اعتكاف مساجد يكي از شعبه هاي ثبت نامش در دبيرستان ها باشد.
37-)غرب را به جامعه نشان دهيد تااین قدر عده اي حسرت غرب را نخورند.
بايد سوابق فسادي بازيگران هاليوود و خوانندگان غرب و بعضي از مقام هاي سياسي و ورزشي آن ها به مردم نشان داده شود مثلاً عده اي از آن ها از دوستانشات حامله گرديده اند- و عده اي اعلام طلاق گرفتن مي كنند از دختري كه هرگز با او ازدواج نكرده اند و عده اي از آنها هم به قول خودشان معاشقه با مردان زيادي داشته اند ( و يا به قول ماها فاحشه اند).
38-) عده اي از دختران به اين علت چادر به سر نمي كنند كه مي ترسند به سر كنند و پس از مدتي آن را كنار بگذارند لازم به ذكر است كه دختري كه چادر به سر كند شيريني و مزاياي آن را عيناً خواهد ديد و حتي اگر بخواهد هم آن را ترك كند عشق و علاقه اش به چادر اين اجازه را نمي دهد. دختران بايد اين مطالب را بدانند(این مطلب در كتاب ديني نوشته شود و يا در كتابي جدا در قالب مسابقه بايد به دختران این مطلب گوشزد شود.
39-) علاوه بر اردوهاي راهيان نور اردوهايي نظير اردوهاي جهادي و همچنين آموزش هايي كه افراد را ياد مرگ مي اندازد ( مثل آموزش كفن كردن ميت) كارساز مي باشد و همچنين مراسم احيا و اعتكاف .
40-) دشمنان براي كودكان ما نيز برنامه ريزي كردند و عروسكهاي باربي را ارائه دادند شما بايد عروسكهاي باربي را محجبه كنيد و يا از واردات آن بپرهيزيد و به حمايت از توليد عروسكهاي داخلي با وضع حجاب مطلوب بپردازيد برای این امر میتوانید خودتان نمایشگاه و فروشگاه محصولات داخلی که از سلامت لازم برخوردارندبرگذار نمایید  (و با تهاجم فرهنگي مبارزه كنيد.)
41-) با تحقيق و بررسي, بدست آوريد كه ساليانه صهيونيسم براي تهاجم فرهنگي ايران و بد حجابي زنان آنان و ريختن قبح گناه چقدر هزينه مي كند و آن را ارائه دهيد، و این پول هابا چه هدفی به چه کسانی برای انجام چه کاری داده میشود.
42-) اگر كه از لحاظ بودجه مشكل نداشت مي گفتم دختران را يك بار به مشهد ببريد. البته اگر هر دختري پس از خواندن مطالب جديد به راهيان نور برود ( درسال دوم) به نظر من بسياري از مشكلات حل خواهد شد البته در سال سوم و پیشدانشگاهی باید ما بقی مطالب گفته شود.
43-)در جشن تكليف ها به دختران كوچك چادر هديه داده شود.
44-) افزايش سطح فرهنگ جامعه
الف) خانواده ها به دخترهاي كوچك چادر زيبا هديه دهند و عكس او را در حال نماز بگيرند.
ب) خادمان حرم با دختر كوچولوهاي چادري خوش رفتاري بكنند.
ج) اگر كسي با تصميم خود چادر به سر كرد او را تشويق كنيد.
د) به عقايد يكديگر احترام بگذاريد(بسیار مهم).
ه) در محرم زنان به سمت روضه ها و مراسم مذهبي بروند.
ي) خانواده ها معتقد دعا كنند كه دخترشان حجاب برتر را برگزيند.
و) حتي اگر فرزند شما كودك است او را نيمه برهنه به بيرون نبريد و سعي كنيد تا حدودي آن كودك پوشيده باشد تا بعدها براي او برگزيدن حجاب سخت نباشد.
45-) يك سامانه ايجاد كنيد كه دختران زنگ بزنند و كسي كه مزاحم آن ها شده را پلاكش گزارش بدهند مي تواند اين وظيفه به پليس 110 داده شود.
46-) براي پيش گيري كردن از آرايش بعضي از دخترها بايد وقت آن ها را پر نمود. اما 1- با كلاس بدرد بخور 2- بايد در محل مناسب تبليغ آن را نصب كرد نمود (و يكي از مراكز ثبت نام دبيرستان ها و دانشگاه ها باشد و البته كلاس آن هم در دبيرستان و دانشگاه و محیط جامعه تشكيل شود. و در گرفتن هزينه ي كلاس مدبرانه عمل كرد ( مثلاً رايگان يا 80 درصد تخفيف و يا ...) و البته وقت اضافي دختران را مي توان با ورزش – گردش و تفريح و ... نيز مي توان پر كرد كه علاوه بر پركردن وقت شادي آفرين مي باشد و جامعه اي شاداب را ايجاد مي نمايد.
47-) در مشاغل مردانه نبايد از زنان استفاده شود زيرا يك زن بي كار مي تواند تشكيل خانواده دهد اما يك مرد بي كار نمي تواند تشكيل خانواده دهد.
قوانيني را وضع كنيد و عمل كنيد: وظيفه انجام فروش پوشاك مردانه – حسابداري – مشاغل كامپيوتري و همه اين ها با مردان است و زنان فقط مي تواند به انجام شغل هايي مانند پرستاري – معلمي – دبيري – پوشاك زنانه بپردازند ( به صورت كلي شغل هايي كه افراد در آن قرار است با مردان سرو كله بزنند به مردان فقط سپرده شود ( و غير اين ,غيرقانوني باشد) و شغل هايي كه افراد در آن با زنان سر و كله مي زنند به زنان سپرده شود ( و غير آن ,غير قانوني ) و شغل هايي كه با هر دو جنس سرو كله مي نند به مردان سپرده شود ( زيرا شاغل بودن براي مردان مهم تر از شاغل بودن است). امروزه زنان در عرصه كار بيش از حدي كه بايد وارد شوند وارد شده اند و جاي مردان را تنگ كرده اند و علاوه بر آن با بد حجابي ناشی از نادانی و کار سنگین جامعه را نا زيبا كرده اند.
48-) چند سياست : مبارزه مستقيم با بد حجابي در افراد تنفر نسبت به حجاب ايجاد مي كند براي مبارزه بايد به دنبال اهدافي بود كه تحقق آنها منجر به رسيدن به هدف اصلي مي باشد.
از امروز به صورت الزامي كيفيت و سلامت هر كالا را روي آن بزنيد مثلاً روي يك پيراهن زنانه بزنيد سلامت و كيفيت اين كالا تاييد شده و نمره ي A+++ به آن بدهيد و به ديگري كه كيفيت و سلامت كمتري دارد A++ بدهيد پس از مدتي كه اين امر براي مردم عادي شد و همه زنان به دنبال كالاهايي كه كيفيت و سلامت بالايي دارند رفتند ( و البته اين بر چسب ها بايد فراگير باشد و كسي كه كالا را مي خرد آن را بچيند و به واسطه ي چيده شدن, آن آرم از بين برود ( مثلاً آن آرم به سوراخ دكمه هاي لباس آويزان باشد و راه جدا كردن آن فقط چيدن و يا كندن باشد ( ونه بازكردن چون اگر باز شود فروشنده ها آن را از مشتري مي گيرند و به لباس ديگري مي زنند) و پس از مدتی علاوه بر زدن كيفيت و سلامت ,در قسمت پايين ,اسلامي و غير اسلامي بودن آن ( در صورت پويشيدن در محيط جامعه) زده شود مثال:(کیفیت کالا:B+ در صورت عدم استفاده از چادر (به علت کوتاه بودن )اين پوشاك غير اسلامي میباشد)همين يك كلمه كه افراد خود بدانندمشغول به انجام چه كاري هستند تاثير به سزاي بر محيط و پوشش افراد خواهد گذاشت. ( و اين يعني لباس هايي كه تنگ و كوتاه و رنگ نامناسب دارند مورد تاييد اسلام نيستند و با توجه به اين كه همه ي ما ادعاي مسلمان بودن مي كنيم اين جمله بسيار تاثير گذار خواهد بود.)
چند مثال: به علت كوتاه بودن در صورت عدم استفاده از آستين فرعي اين لباس غير اسلامي است.
مثال 2 : اين لباس به علت رنگ نا مناسب غير اسلامي مي باشد.
مثال 3 : اين لباس به علت تنگ بودن و بدن نما بودن غير اسلامي مي باشد.
مثال 4 : اين لباس اسلامي است.
والبته نکته مهم این است که بايد همراه با اين كار شما گروهي از طراحان مجرب لباس را گردهم آوريد و با استخدام آن ها و پرداخت حقوق خوب به آنها ، آن ها را دعوت به طراحي لباس اسلامی بنماييد و خودتان از مهم ترين توليدي هاي لباس بشويد تا اين گونه نباشد كه فردی که به دنبال لباس اسلامی میگردد دچار مشکل بشود بلكه لباس هاي اسلامي و مناسب در بازار وجود داشته باشند ( چرا غرب و عده اي طراح غير متعهد بازار پوشاك را در دست داشته باشند اما وزارت ارشاد در دست نداشته باشد ایا نباید وزارت ارشاد به فكر توليد لباس باشد، اما هر كافر و بد كاري از آن سود برد.)
49-) بازيگران يكي از گروههاي مخرب حجاب اند بايد قانوني وضع شود كه مي گويد آنها ملزم به حفظ حجاب در هنگام ضبط فيلم هستند.
50-)از جمله مطالبي كه دخترها بايد بدانند اين است كه پسرهای غیر متعهد از نگاه شهوت الود به آنها لذت مي برند.
51-) تدابيري براي افزايش آمار ازدواج و كاهش سن ازدواج بينديشيد.
52-) صدا و سيما و روحانيون آن مردم را دعوت به ساده گرفتن ( دوري از تجملات زياد ) در ازدواج بكنند. در صدا و سيما و فيلم ها بايد نشان داده شود افراد با درآمد متوسط زندگي خوبي دارند، تا اين كه مردم كيفيت زندگي وابسته به پول ندانند. در فيلم ها روابط پسر و دختر مطابق چهاچوب اسلام باشد مگر فيلم هايي كه عبرت به افراد مي دهند كه عاقبت اين اعمال چه مي باشدو يعني دخترها ثروت را مايه ي خوشبختي مي دانند در فيلم ها نشان داده شود كه اين غلط است در ضمن نباید در فیلم ها کلفت ها چادری باشند و اربابات و ثروتمندان بد حجاب این در طول مدت منجر به تشکیل ذهنیت در مردم میشود.

53-) در صدا و سيما در رابطه ي با ازدواج موقت بحث و گفتگو بشود تا آرام آرام اين امر براي مردم عادي شود.
54-) اگر كسي به 110 با موبايل خود زنگ زد و يك دقيقه صحبت نكرد پليس محل آن را رديابي كند و يك نيرو به سمت آن بفرستد به اين واسطه دخترهايي كه دچار مشكل شده اند مي توانند به صورت مخفيانه به ياري طلبي بپردازند.
55-) جشنواره اي براي فيلم ها برگزار شود اما معيار برتري فيلم ها اين باشد كه كدام يك تأثير بهتر و بيش‌تري بر فرهنگ جامعه مي گذارد آنگاه تا حدودي اين جشنواره زمينه را براي فيلم هاي هدفمند فراهم مي كند آنگاه ما هم مي توانيم با هاليوود رقابت كنيم زيرا هدفمند شده ايم. همچنين اين جشنواره علاوه بر فيلم پذيرايي كتاب ها و رمان ها شعر و موسيقي مجاز اسلامي نيز باشد و به برترين ها در زمينه ي فرهنگ سازي درستكاري جايزه بدهد اين جشنواره مي تواند توسط وزارت فرهنگ و ارشاد برگزار شود.
در این فیلم ها مطرح شدن مباحثي همچون طعبه كردن- ياري خواستن از خدا – دعا كردن- برده شدن نام خدا- اميدواري به زندگي – اصلاح شدن و ... باعث امتياز مثبت بدست آوردن بشود و همچنين آورده شدن مباحثي همچون مصرف دخانيات و مواد مخدر در سختي و شدت هاي زندگي – استفاده از مسكرات – نااميدي- دوستي با نا محرم خودكشي باعث امتياز منفي آوردن بشود البته ممكن است فيلمي عواقب اين اعمال را نشان دهد و بدبختي هاي حاصل از آن را به تصوير بكشد كه اين نيز امتياز مثبت خواهد بود. در فيلم ها نبايد مردم از فقر ترسانده شوند بلكه فيلم ها بايد سطح تحمل مردم را بالا ببرند تا اگر براي فردي فقر به وجود آمد به زودي از آن خسته نشود و افراد در فيلم ها دعوت به تلاش – برنامه ريزي و اميدواري بشوند.
56-) اگر كسي دختري محجبه را ديد بايد از ديدن وضع او ابراز خوشحالي نمايد و به كودكان چادر نماز (گل گلي) داده شود.
57-) در دانشگاه ها اساتيد تفسير موضوعي و به صورت كلي در درس‌هايي كه مي توانند بر فرهنگ جامعه اثر گذارند بايد موضوعي را بدهند تا دختران در رابطه ي آن فكر كنند و یا به جستجو در اينترنت در رابطه ي آن موضوع بپردازند و آن چه که نظرشان است را به كلاس ارائه دهند ( يعني مطلب به صورت تحميلي ارائه نشوند بلكه دانشجو به تكاپو دعوت شود و با پرسش از نظرات او به فعال شدن دعوت شود و سپس به سوالات او پاسخ داده شود و مطالب مربوط ارائه شود)
58-) دخترها بايد بدانند كه گول تهديد پسرها را نخورند مثلا پسري مي گويد كه اگر تو حاضر به فلان كار نشوي عكس هايمان را به خانواده ات نشان خواهم داد. در اين حالت ممكن است دختران فريب بخورند و بيش از پيش در منجلاب فرو روند آنان بايد موضوع را هر چه زودتر با پدر و يا پليس در ميان بگذارند ( اين پسرها ممكن است حتي دروغ بگویند که فیلم یا عکسی از آنان دارند.
59-) به سوالات دختران در كتاب دوم دبيرستان پاسخ داده شود.
مثال : چرا براي زنان محدوديت در نظر گرفته شده اما براي مردان نه؟ كجاي قرآن گفته كه زن حجاب داشته باشد؟ بدحجابي من چه ضرري براي ديگران دارد؟ به ديگران چه ربطي دارد؟ چرا در هنگام نمازحتي به تنهايي چادر به سركنيم؟ چرا مردها نگاه نكنند؟ ديده شدن يك تار مو چه ضرري دارد؟ اين همه بدحجاب هست محجبه بودن من چه سودي دارد؟ من او را منحرف نكنم دختري ديگر او را منحرف خواهد كرد.
نكته : اين سوالات و جواب هاي آن ها در جزوه اي كه در لوح فشرده در و صدف است وجود دارد البته اين مطلب بايد آماده ي چاپ در كتب درسي بشود.
60-) فعالیت های فکری و فرهنگی و علمی ای وجود دارد که غرب برای ما انجام میدهد باید برتر از این خدمات را خودمان به خودمان ارائه دهیم تا آرام ارام از ارزش غرب در ذهن مردم کاسته شود مثلا ما باید شناسایی کنیم اگر در چه زمینه هایی در کشورمان پیشرفت کنیم به خود کفایی دست خواهیم یافت باید وابستگی هایمان را شناسایی کنیم و به تمامی دانشجویان و اساتید و مردم جامعه آن را ارائه دهیم آنگاه هر دانشگاهی که برترین و بیشترین مقالات را ارائه داد رتبه ی    isa آن بالا تر برود(این سه حرف انگلیسی مخفف سه کلمه ی انگلیسی با معنا های: خودکفایی – جامعه و یاور میباشد)و افرادی که مقاله شان در این آزمون  پذیرفته شود به معنای این است که آنان یاری رسان خودکفایی جامعه بوده اند این طرح جایگزینی عالی برای isi میباشد و مزیت ان این است که باعث خود کفایی جامعه ی ما میشود و علاوه بر آن مارا از خدمات غرب بی نیاز مینماید.
61-) دولت و بانک ها باید زمینه ی حلال خوری مردم را فراهم کنند, نه این که خود به واسطه ی وامهای ربوی و سود های بانکی آلوده, ربا خور و ربا ده باشند(نام زیبا بر ربا گذاشتن اصل موضوع را تغییر نمیدهد)
62-)به جای آنکه بر ابزاری که غرب برای منحرف کردن مردم استفاده میکند درپوش گذارید از همان ابزار برای هدایت مردم و یا برای خنثی سازی تلاش غرب استفاده کنید مثال:به جای درپوش گذاشتن بر وی چت و واتس اپ از این دو ابزار برای هدایت مردم استفاده کنید به این طریق که روحانیونی مجرب و خبره و مشهور را وارد این سیستم کنید تا به سوالات جوانان پاسخ دهند و البته اطلاع رسانی شود که پورتال اتصال به این روحانیون چه میباشد به واسطه ی این عمل جوانان بعضا سوالاتی را که خجالت میکشند به صورت عادی از دیگران بپرسند را میپرسند و این باعث علاقمند شدن جوانان به اسلام شده و هم چنین رنگ بویی از اسلام در این ابزار خواهد پیچید و حتی میتوان تا حدودی جوانان را تحت کنترل در آورد و همچنین هدایت کرد (حجت الاسلام بازیار امام جمعه ی زرین دشت قبلا مشابه چنین کاری را انجام داده اند)
63-) تعداد زيادي شعار وجود دارد كه اين شعارها حامي محجبه ها و هر يك ممكن است بر دل بدحجابي نشسته و در محجبه شدن به او ياري رساند این شعار ها باید از زبان دختران بدست امده باشد و به دیگر دختران نشان داده شود و به نظر من باید شعار های موثری که از زبان دختران زده شده جایگزین شعارهای سطح شهر و نمایشگاه ها (مثلا نمایشگاه پل شهرستان)شود  شما بايد اين شعارها را در معرض ديد قرار دهيد. مثلا مي توانيد در سايت هاي معروف قرار دهيد و يا در راهيان نور نصب كنيد و يا در اداره جات و يا .... براي استخراج اين شعارها مي‌توانيد به كتاب چي شد چادرم تأليف عاليا نراقي عراقي انتشارات نواي دانش مراجعه كنيد و يا اين كه به وبلاگ ايشان مراجعه كنيد.  و یا برتر از ان این که خودتان این طرح اینترنتی را گسترده تر از ایشان اجرا کنید و نتایج را جمع آوری کنید
در اين كتاب دختران اين كه چي شد چادري شدند را گفته‌اند سود خواندن مطالب این كتاب اين است كه شما خواهيد فهميد علت بدحجاب ماندن افراد و همچنين علت محجبه شدن آنها چه بوده آنها را تحلیل کنید و مطابق آن برنامه ريزي كنيد شما میتوانید خودتان در محيط اينترنت اين سوال را بپرسيد كه چي شد چادري شديد؟ و سپس اين كه چگونه مي توان افرادي را چادري كرد را از آن استخراج كنيد                          

مولف: محمد علی معمار دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر
اسفند ماه سال 1392

کپی برداری از این مطلب بدون درج لینک مطلب و لینک منبع مشکل شرعی و قانونی دارد

حریم آسمانی

  • 23 / 12 / 1392
  • 6493 بازدید
  • alimemar24
  • نظر

برچسب های این مطلب

Post Tags

63 راهکار برای پیاده سازی حجاب در جامعه

مقاله حجاب

مقاله درباره ترغیب به حجاب

مقاله درباره حجاب در جامعه

حجاب در جامعه

ترغیب به حجاب

چگونه مردم را به حجاب ترغیب کنیم

حریم آسمانی

harimeasmani.ir

مطالب مرتبط

Rekated Posts

نظرات این مطلب

Post Comments
حرف تو میگه :
سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت \"حرف تو\"
\" 63 راهکار برای پیاده‌سازی حجاب در جامعه \"
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/24032
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت \"حرف تو\" به شما:
\"امام کاظم (علیه‌السّلام): خداوند در زمین بندگانی دارد که برای برآوردن نیازهای مردم می‌کوشند؛ اینان ایمنی‌یافتگان روز قیامتند.\"
یا علی
توبنویس میگه :
سلام
خداقوت
مطلب شما در توبنويس درج گرديد.
هديه توبنويس به شما افسر جنگ نرم :

گیتی آیات و درس توحید است
همه اعجاز و مایه اعجاب
همه کائنات، اسبابند
ذات باری مُسبّب الاسباب

توبنويس : Tobenvis.com
آب حیات میگه :
سلام

این مطلبتون در پیوند های آب حیات درج گردید
پاسخ : ممنون از شما
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی